anaesthetic

Home Forums The MYA Forum anaesthetic

This topic contains 20 replies, has 8 voices, and was last updated by Avatar of jenniferj jenniferj 3 years, 3 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #9486
    Avatar of racheleo
    racheleo
    Member

    What were people like after it? bit loopy/ completely fine?

    x

    #110946
    Avatar of christine
    christine
    Member

    i was fine, i was sick whilst under but i didn’t even realise, xx

    #110947
    Avatar of
    Anonymous

    I kept trying to sit up and kept taking my oxygen mask off, was confused and disorientated the nurses kept having to push me back down like 10 times coz I kept forgetting theyd already asked me to stay lying down, and they kept having to put my oxygen mask back on coz once again I kept forgetting them telling me to keep it on, and I waved to a random woman who was next to me lol, bit groggy, felt sick if I sat up too long but was never actually sick, kinda drift in and out of conciousness/sleep as well

    #110948
    Avatar of Fairyxx
    Fairyxx
    Member

    I was so tired after mine. Still shattered now. My hair and skin has been proper greasy!

    I have been really down since aswell keep crying for no reason!

    Peop all get diff reactions good post this is xx

    #110949
    Avatar of sandy4
    sandy4
    Member

    i was shouting at other ppl in the recovery room asking if my boobs were big tryin 2 pull my gown off! haha cant rly remember tho but after a few hours i was fine :)xxx

    #110950
    Avatar of jenniferj
    jenniferj
    Member

    lol i turn into a whore apparently!! Everytime ive had a GA ive tried it on with someone…….my mum was with me last time i had one and apparently i was pretty much talking dirty to the porter the whole way down to surgery and then to the nurse when i woke up again…..doesnt matter if its man/woman/gereatric/munter….i WILL try and get it on with them….never mind eh hahaha

    #110951
    Avatar of
    Anonymous

    I was really down too in like the first 2 weeks after surgery, always cried, got angry easy, I was pissed off at my BF for no reason but then when I was telling him I felt pissed off with him but had no idea why he just reassured me and I burst out crying lol, he just kept saying “it’s ok I understand, your body and emotions have been through a lot of stress” etc. then that made me feel guilty for HATING HIM!!! but I really couldnt help it, so cried even more lmao

    #110952
    Avatar of Fairyxx
    Fairyxx
    Member

    THats exactly what im like at the mo bexie! Its really bad! I cry at anything xx

    #110953
    Avatar of sandy4
    sandy4
    Member

    jennifer thts hilarious!! Sounds like we react pretty similar lol! xx

    #110954
    Avatar of jenniferj
    jenniferj
    Member

    hahaha sandy we must of posted at the same time cause i didnt see your one!! yup some people are fricking insane with a GA, we can have our own lil group haha mind you im a bit mental most of the time! xx

    #110955
    Avatar of racheleo
    racheleo
    Member

    Cos i was thinkin, had a GA years ago when i broke my leg wen i was like 11 and i kinda remember shouting out for help from every passing nurse. So not sure wt i’ll b like this time lol.

    But saying as everyone does different things, the nurses and doctors must be used to and and not so shocked.

    x

    #110956
    Avatar of
    Anonymous

    Lolz Fairy, yea dont worry about it, it’ll go away in time

    #110957
    Avatar of jenniferj
    jenniferj
    Member

    Hehe I work with doctors, nurses, and med students….nothing phases them at all, some woman shat all over the place…..the nurse just said ‘o dear that’s unfortunate’…..their all too tired and overworked to even care about our madness haha xx

    #110958
    Avatar of Fairyxx
    Fairyxx
    Member

    Oh god hope i didnt do a poo!!

    #110959
    Avatar of jenniferj
    jenniferj
    Member

    Even if you did they probably wouldn’t bother telling you!! My mate did when she had her little boy, nurses just cleaned her up, to this day she doesn’t even realise she did it, never felt the need to tell her cause she’d b mortified to know she did that in a room full on me, her husband and all the med staff!! Me and her hubby made a pact just not to tell her haha xx

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)

You must be logged in to reply to this topic.